Un milion de euro la Bursa de Fericire

0

Bursa de Fericire, platformă online de strângere de fonduri pentru dotarea secţiilor de oncologie din spitale, a strâns în numai trei luni de la lansare un milion de euro, anunţă Asociaţia Dăruieşte Viaţă şi Ogilvy&Mather România cu prilejul Zilei Internaţionale a Fericirii, sărbătorită pe data de 20 martie.

„Ideea acestui proiect a prins contur în momentul în care am văzut rezultatele celor mai recente studii de piaţă care confirmau un nivel foarte scăzut al gradului de fericire în rândul românilor. Bursa de fericire a fost soluţia pe care am găsit-o la această problemă, prin care ne-am propus să oferim mai multă fericire românilor generoşi, care fac fapte bune pentru cei care au cu adevărat nevoie, în cazul nostru bolnavii de cancer. Acum, la trei luni de la listare, ne bucurăm de rezultatul pe care l-am obţinut: 1 milion de euro investiţi în fericire. În continuare, ne bazăm pe fericirea venită din dividende şi mergem mai departe cu campania pentru a ridica şi mai mult indicatorul fericirii în rândul românilor”, afirmă Loredana Caradimu, Strategic Planning & Business Development Director Ogilvy&Mather România.

Bursa de Fericire a fost “deschisă” la finalul lunii noiembrie 2013, în cadrul unui eveniment organizat la Banca Naţională a României, şi are în prezent 3000 de acţionari, atât din rândul companiilor, cât şi din rândul persoanelor fizice, şi peste 400.000 de acţiuni vândute.

„Vom direcţiona fondurile strânse în dotarea principalelor centre onco-hematologice din ţară cu camere sterile şi crearea condiţiilor necesare pentru ca fiecare bolnav de cancer să aibă acces la condiţii moderne de tratament şi diagnosticare”, a declarat Carmen Uscatu, preşedinte al Asociaţiei Dăruieşte Viaţă.

Fondată în 2012, Asociaţia Dăruieşte Viaţă a fost creată cu scopul identificării de soluţii care să crească şansa la viaţă a bolnavilor de cancer din România. Asociaţia sprijină, cu ajutorul voluntarilor, toţi pacienţii care îi solicită ajutor pentru a obţine dreptul la tratament în ţară sau în străinătate, a doua opinie medicală etc. Ogilvy&Mather România face parte din reţeaua internaţională Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare la nivel mondial.

About Author

Delia Budurca

Leave A Reply