Compania farmaceutică Boehringer Ingelheim, a primit, pentru al doilea an consecutiv, premiul de “Angajator de Top” la nivel global, unul din cele 11 astfel de premii oferite de Top Employers Institute, se arată într-un comunicat de presă.
Boehringer Ingelheim a primit distincția”Angajator de top” în numeroase țări și regiuni în ultimii opt ani. Anul acesta, Boehringer Ingelheim va primi această distincție în 29 de țări din Europa (printre care si Romania, a treia oară consecutiv), America latină și regiunea Asia-Pacific. Organizația independentă Top Employers Institute certifică angajatorii din întreaga lume care oferă angajaților lor condiții excelente de muncă și le susțin dezvoltarea. Certificarea se bazează pe un audit pe mai multe niveluri care evaluează managementul resurselor umane și oferă un feedback final detaliat.
Boehringer Ingelheim a continuat să domine în aria de implicare a angajaților, unde se remarcă în mod deosebit în ceea ce privește recompensele și recunoașterea meritelor, în comparație cu concurenții săi. Top Employers Institute a evidențiat, de asemenea, mediul de lucru agil, precum și valorile companiei, etica și integritatea care au ca rezultat o cultură corporativă puternică și incluzivă.
„Componenta umană este o parte centrală a Boehringer Ingelheim. Aceasta include sentimentul de apartenență și o atenție continuă asupra bunăstării la locul de muncă. Certificarea ca ”Angajator de top” la nivel global recunoaște încă o dată că mediul nostru de lucru face compania să iasă în evidență ca angajator”, spune Dr. Sven Sommerlatte, Global Head of Human Resources la Boehringer Ingelheim. „Ne angajăm să împuternicim oamenii și să promovăm echipe diverse care oferă soluții incluzive. Aceasta este baza culturii noastre corporative axată pe inovație.”
Un exemplu de adaptare la nevoile angajaților este mediul de lucru flexibil care a asigurat, în timpul pandemiei de COVID, alinierea muncii la cerințele de protecție a sănătății și continuitatea activitatilor. Același lucru este valabil și pentru procesele virtuale de onboarding pentru care compania a stabilit modalitati pentru noii angajați care lucrează de acasă. Un alt punct evidențiat de juriu se referă la abordarea etică, incluzivă a deciziilor corporative și un accent clar pe transferul și aplicarea valorilor companiei. Afacerea de familie se ocupă, de asemenea, de oportunitățile de dezvoltare individuală prin programe de educație și formare personalizate pe toată durata vieții profesionale a angajatului.