Compania farmaceutică USP, activă pe segmentul de medicamente fără prescripție medicală, suplimente alimentare și dispozitive medicale, va intra pe piața din România, potrivit unui comunicat de presă.
USP este numărul 1 pe piața de Consumer Healthcare din Polonia, cu vânzări de 280 milioane euro și un portofoliu de 29 de branduri, 3 dintre acestea (Ibuprom, Apap, Gripex) fiind în topul celor mai vândute 5 OTC-uri din țară.
În luna aprilie, USP România aduce pe piața locală cinci mărci de suplimente alimentare și dispozitive medicale, care vor fi lansate în categorii care au înregistrat în 2020 o creștere anuală de 26%, situându-se peste evoluția medie a pieței, de 14%. Până la finalul anului 2021, compania va lansa și primul medicament cu statut OTC. În anii următori, compania își propune să devină unul dintre liderii pieței de Consumer Healthcare din România.
„Într-o primă etapă, vom facilita accesul românilor la produse destinate în special susținerii imunității, soluții inovatoare și distinctive, foarte bine adaptate contextului actual, întrucât misiunea noastră este să avem grijă de sănătatea oamenilor”, a afirmat Răzvan Constantinescu, Managing Director USP România.
Intrarea pe piața locală reprezintă o oportunitate pentru USP, deoarece România are a doua cea mai mare populație din Europa Centrală și de Est, după Polonia. În plus, piața de OTC-uri a obținut în mod constant în ultimii ani creșteri de două cifre.