MedLife intră pe segmentul de wellness

0

MedLife a achiziționat pachetul majoritar din cadrul sălilor de fitness Sweat Concept, tranzacția marcând intrarea pe o nouă linie de business, cea de wellness, care vine în completarea serviciilor medicale complexe oferite la nivel național.

Sweat Concept integrează soluții pentru toate obiectivele utilizatorului, oricare ar fi acestea: scădere în greutate, relaxare, tonifiere musculară sau pregătirea pentru o competiție sportivă. Rețeaua cuprinde patru locații în București dotate cu echipamente și tehnologii premium, furnizate de Matrix, lider global în echipamente de fitness. Totodată, fiecare unitate este dotată cu console inteligente care permit contorizarea si afisarea repetărilor, timpul de activitate și timpul de odihnă pentru o experiență de antrenament completă. Printre alte dispozitive de avangardă se numără: Sweat Workout Tracking, o aplicație care permite utilizatorului să își monitorizeze parcursul activității sale de antrenament, indiferent de locația aleasă sau programele pe care le-a urmat sau My Zone, o aplicație care îți dă feedback în timp real în timpul antrenamentelor cu ajutorul centurii cu același nume care se poate achiziționa de la recepție. Adițional aparaturii și dispozitivelor performante, sălile Sweat sunt amenajate cu zone de relaxare, saune bio, zonă de training funcțional sau terase spațioase unde sunt susținute programe de antrenament în aer liber, unice ca și concept în România.

“Noul context ne-a făcut să simțim o nevoie mai profundă de a avea grijă de noi și de cei din jur, sub toate aspectele, de la sănătatea fizică la cea emoțională. Iar acest lucru a accelerat procesul de decizie pentru a intra pe un nou segment de business. Wellness-ul nu mai este sectorul de lux al spa-urilor și nici domeniul exclusiv al brandurilor de wellness. Este un mindset global care merge mână în mână cu stilul de viață al fiecăruia dintre noi. Asadar, pornim la drum cu o nouă direcție strategică ce vine în completarea serviciilor de diagnostic si tratament pe care le oferim deja în cea mai mare rețea de unități medicale la nivel național. Avem ca și obiectiv să devenim un furnizor integrat de abonamente, prin acces facil la asistență medicală preventivă, mișcare și nutriție. Credem cu tărie că odată cu integrarea acestui model la nivel național, vom putea contribui, în timp, la o îmbunătățire importantă a calității vieții pacienților din România. În plus, suntem convinși că mai devreme sau mai târziu aceste abonamente și servicii vor deveni deductibile deoarece vor degreva masiv cheltuielile sistemului public de sănătate”, a explicat Dorin Preda, Director Executiv, MedLife Group.

Odată cu finalizarea acestei achiziții pentru Sweat Concept, Grupul MedLife, va ajunge la un număr de 45 de tranzacții, fiind operatorul cu cel mai mare portofoliu de achiziții în zona medicală din România.

About Author

Raluca Bajenaru

Leave A Reply