Giganții farma Pfizer, Merck & Co. și Johnson & Johnson vor continua să se afle pe primele locuri privind vânzările în 2023, dar lista companiilor cu cele mai mari creșteri va arăta destul de diferit, potrivit previziunilor raportului Evaluate realizat de compania de consultanță Vantage, citate de Fierce Pharma.
Novo Nordisk, AstraZeneca și Eli Lilly se vor afla în fruntea companiilor biofarmaceutice, cu cele mai mari creșteri de venituri, adăugând aproximativ 3,5 miliarde de dolari (Novo Nordisk), 2,5 miliarde (AstraZeneca) și aproape 2 miliarde de dolari (Eli Lilly) traduse în vânzări suplimentare anul acesta, menționează raportul.
Pentru Novo Nordisk și Eli Lilly, se așteaptă ca medicamentele pentru diabet și obezitate să alimenteze creșterea. Solicitările ridicate au depășit stocurile pentru medicamentele Ozempic și Wegovy, la fel și pentru medicamentele concurente ale Eli Lilly, Trulicity și Mounjaro. Analiștii se așteaptă ca acestea să aducă printre cele mai mari creșteri în venituri anuale la categoria produse individuale în 2023.
Analiștii se așteaptă ca medicamentul oncologic Keytruda, al companiei farmaceutice Merck, să devină cel mai bine vândut medicament din lume în 2023, adăugând aproape 3 miliarde de dolari în vânzări și ajungând la o sumă totală a vânzărilor de 24 de miliarde de dolari. Dupixent, al companiei farmaceutice Sanofi, este estimat să depășească 10 miliarde de dolari în vânzări.
Companiile Bristol Myers Squibb, Johnson & Johnson, Amgen și CSL continuă topul corporațiilor cu cele mai mari creșteri în venituri, ocupând locurile patru-șapte, iar Novartis, Grifols și Daiichi Sankyo completează clasamentul.
În cazul BMS, atât inhibitorul PD-1 Opdivo, cât și anticoagulantul Eliquis dezvoltat împreună cu Pfizer vor adăuga peste un miliar de dolari în vânzări în 2023. AstraZeneca și Daiichi câștigă de pe urma medicamentelor care tratează cancerul, inclusiv tratamentul bazat pe anticorpi HER2 Enhretu pe care îl dețin împreună. În plus, Astra Zeneca va primi un impuls din portofoliul de boli rare al Alexion Pharmaceuticals.
CSL și Grifols au ajuns în top datorită creșterii din ce în ce mai mari pentru imunoglobuline; în plus, compania CLS, este avantajată și de achiziția recentă a Vifor Pharma, menționează analiștii.
Giganții farma Pfizer, Merck & Co. și Johnson & Johnson vor continua să se afle pe primele locuri privind vânzările în 2023, dar lista companiilor cu cele mai mari creșteri va arăta destul de diferit, potrivit previziunilor raportului Evaluate realizat de compania de consultanță Vantage, citate de Fierce Pharma.
Novo Nordisk, AstraZeneca și Eli Lilly se vor afla în fruntea companiilor biofarmaceutice, cu cele mai mari creșteri de venituri, adăugând aproximativ 3,5 miliarde de dolari (Novo Nordisk), 2,5 miliarde (AstraZeneca) și aproape 2 miliarde de dolari (Eli Lilly) traduse în vânzări suplimentare anul acesta, menționează raportul.
Pentru Novo Nordisk și Eli Lilly, se așteaptă ca medicamentele pentru diabet și obezitate să alimenteze creșterea. Solicitările ridicate au depășit stocurile pentru medicamentele Ozempic și Wegovy, la fel și pentru medicamentele concurente ale Eli Lilly, Trulicity și Mounjaro. Analiștii se așteaptă ca acestea să aducă printre cele mai mari creșteri în venituri anuale la categoria produse individuale în 2023.
Analiștii se așteaptă ca medicamentul oncologic Keytruda, al companiei farmaceutice Merck, să devină cel mai bine vândut medicament din lume în 2023, adăugând aproape 3 miliarde de dolari în vânzări și ajungând la o sumă totală a vânzărilor de 24 de miliarde de dolari. Dupixent, al companiei farmaceutice Sanofi, este estimat să depășească 10 miliarde de dolari în vânzări.
Companiile Bristol Myers Squibb, Johnson & Johnson, Amgen și CSL continuă topul corporațiilor cu cele mai mari creșteri în venituri, ocupând locurile patru-șapte, iar Novartis, Grifols și Daiichi Sankyo completează clasamentul.
În cazul BMS, atât inhibitorul PD-1 Opdivo, cât și anticoagulantul Eliquis dezvoltat împreună cu Pfizer vor adăuga peste un miliar de dolari în vânzări în 2023. AstraZeneca și Daiichi câștigă de pe urma medicamentelor care tratează cancerul, inclusiv tratamentul bazat pe anticorpi HER2 Enhretu pe care îl dețin împreună. În plus, Astra Zeneca va primi un impuls din portofoliul de boli rare al Alexion Pharmaceuticals.
CSL și Grifols au ajuns în top datorită creșterii din ce în ce mai mari pentru imunoglobuline; în plus, compania CLS, este avantajată și de achiziția recentă a Vifor Pharma, menționează analiștii.