Pe fondul pandemiei, rețeaua de sănătate Regina Maria a înregistrat o creștere pe segmentul de abonamente medicale corporate și individuale atât ca număr, cât și ca valoare, potrivit unui comunicat de presă.
Astfel, în 2020, cu 50% mai mulți abonați corporate au achiziționat abonamente mai cuprinzătoare și cu mai multe servicii incluse, în comparație cu anul anterior. La rândul lor, abonații au cumpărat prin intermediul magazinului online Regina Maria pachete superioare pentru membrii de familie – peste 50% dintre toate abonamentele cumpărate de la lansarea platformei de e-commerce și până în prezent.
Interesul crescut pentru sănătate s-a păstrat și în cazul companiilor mici și mijlocii (IMM) din portofoliul Regina Maria, în pofida contextului generat de pandemie. Peste 80% dintre pachetele de beneficii medicale achiziționate de aceste companii pentru angajații lor au fost abonamente de tip medium – premium.
În cazul abonaților individuali (adulți și copii), interesul pentru abonamente a generat o creștere de 22% a acestui segment, comparativ cu 2019. Mai mult, și aici predomină pachetele premium, peste 38% dintre abonamentele achiziționate în 2020 fiind complexe, cu cele mai multe servicii și investigații incluse gratuit, și cu acces la toți medicii din Rețea.
„Abonații au înțeles cât de important este să ai un abonament cu servicii multiple și complexe, care îți permite să mergi la medic ori de câte ori este necesar. În plus, peste 95% dintre abonamentele noastre acoperă și investigațiile recomandate în monitorizarea pacienților post-COVID. Pe lângă serviciile medicale oferite, un abonament Regina Maria înseamnă și o experiență digitală completă. Totul se poate întâmpla online: de la cumpărarea abonamentului dorit prin magazinul online, efectuarea programărilor direct de pe mobil, inclusiv cele de medicina muncii, consultația în sine – care poate fi online sau offline și plata serviciilor”, a explicat Andreea Minuță, Director Divizie Abonamente Rețeaua de sănătate Regina Maria.
Conform statisticilor Regina Maria, abonații din companii merg la medic de două ori mai des decât pacienții care nu dețin un abonament, iar frecvența crește și mai mult în cazul abonaților individuali.
La nivel național, Rețeaua de sănătate Regina Maria gestionează peste 640.000 de abonamente medicale, județele cu cei mai mulți abonați fiind: București, Brașov, Timișoara, Cluj, Dolj, Iași, Mureș, Constanța și Bacău. Portofoliul furnizorului de servicii medicale cuprinde peste 6.000 de companii, din industrii precum: IT & Telecom, auto, finanțe, asigurări, retail și FMCG, transport, servicii tehnice și administrative sau manufactură.