Rețeaua de sănătate REGINA MARIA: creștere de aproape 40%

0

Rețeaua de sănătate REGINA MARIA a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 91 milioane de euro, înregistrând o creștere de aproape 40%, cea mai mare dintre jucătorii de top de pe piața serviciilor medicale private din România, potrivit unui comunicat de presă.

Pentru anul 2017, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA are ca obiectiv o creștere de 30% a cifrei de afaceri, procent obținut în mare parte organic, dar și prin achizițiile pe care compania le are în plan și în acest an.

”Am crezut de la început că o strategie axată pe calitate va aduce mai multe roade și iată că rezultatele sunt vizibile și constante. REGINA MARIA a avut, și de această dată, o creștere mult peste media pieței, de aproximativ patru ori mai mare, bazată în primul rând pe o creștere organică, dar și pe o analiză extrem de atentă a oportunităților de investiție. În ultimii ani, REGINA MARIA a fost în prim-planul celor mai importante tranzacții din piață, iar în 2017 vom continua expansiunea. Avem un buget de achiziții similar celui de anul trecut și analizăm toate oportunitățile din piață cu cea mai mare deschidere”, a punctat Fady Chreih, CEO al Rețelei de sănătate REGINA MARIA.

Regina Maria are în portofoliul actual aproape 400.000 de pachete de prevenție, cu peste 20% mai mult decât la finalul anului 2015, în contextul în care piața a depășit semnificativ pragul de 1 milion de pachete de prevenție. Compania reunește, în prezent, peste 3500 de angajați și colaboratori și a creat anul trecut 700 de noi locuri de muncă.

About Author

Raluca Bajenaru

Comments are closed.