Românii pot dona timp vizualizând pe internet (www.dorna.ro) clipul de susținere al campaniei Grijă pentru Copii, desfășurată de Dorna în parteneriat cu organizația Salvați Copiii România sau creându-și propriul clip de susținere. Dorna va aduna secundele donate prin vizionarea clipurilor de susținere, iar de fiecare dată când se cumulează echivalentul a 3 luni, va dona câte un echipament de specialitate dedicat îngrijirii copiilor născuți prematur.
Campania se derulează de patru ani și o are ca ambasador pe sportiva Simona Halep. Demersul contribuie la dotarea cu echipamente medicale de specialitate a maternităților din București și din țară, dar și la o informare corectă asupra problematicii nașterilor premature în România. Copiii născuți prematur petrec până la 3 luni în incubatoare, pentru a ajunge la parametrii normali de viață.
„Când am început să dezvoltăm campania Grijă pentru Copii din acest an, ne-a fost clar un lucru, pe care chiar unii dintre consumatorii noștri ni l-au semnalat – faptul că trebuie să le dăm acestora ocazia de a se implica mai mult decât au putut s-o facă până acum. Astfel, în 2016, le oferim ce și-au dorit – oportunitatea de a susține ei înșiși cauza, alături de Simona Halep, donând timp din timpul lor, pentru copiii născuți prematur”, a spus Nicoleta Eftimiu, Director de Marketing Coca-Cola România.
Campania Grijă pentru Copii se va desfășura până la finalul lunii aprilie, sub mesajul „Hai să donăm copiilor născuți prematur timp pentru viață!”. Din 2013, proiectul susținut de Dorna și Salvați Copiii a dotat 40 de maternități și secții de neonatologie cu echipament de specialitate.