Ana-Maria Boie, noul director Boehringer Ingelheim

0

Compania farmaceutică Boehringer Ingelheim are un nou Director General în România, începând cu 1 august. Ana-Maria Boie, 40 ani, îl înlocuiește pe Jan-Stefan Scheld, care a ocupat funcția de Director General începând cu anul 2011.

Consolidarea creșterii naturale a companiei pe baza portofoliului existent, precum și introducerea pe piața românească de noi medicamente pentru a oferi pacienților și medicilor alternative inovatoare de tratament se află printre obiectivele noului director general.

Ana-Maria Boie este de profesie medic și are o experiență de peste 12 ani în industria farmaceutică. Anterior preluării funcției de Director General al Boehringer Ingelheim România, Ana-Maria Boie a lucrat aproximativ șase ani în cadrul companiei, ocupând diferite poziții de management în marketing și vânzări, la nivel local și regional.

„De peste 130 de ani viziunea Boehringer Ingelheim se traduce prin Value through innovation, descoperirea de soluții atât pentru nevoile pacienților și familiilor lor, cât și pentru comunitate și angajații noștri. Obiectivul nostru numărul unu va continua să fie asigurarea accesului pacienților din România la medicamente de ultimă generație. Sperăm ca în scurt timp să putem pune la dispoziția pacienților, prin intermediul noii liste de medicamente compensate, soluții care să aibă un impact pozitiv asupra sănătății și calitatii vieții lor. Mă aflu în acest punct datorită echipei cu care colaborez de aproape șase ani și a celui care a crezut în mine și m-a pregătit pentru această poziție, Franz Zinsberger. Succesul unui manager este în mare parte bazat pe calitatea oamenilor cu care lucrează”, a declarat Ana-Maria Boie, noul Director General al Boehringer Ingelheim România.

Boehringer Ingelheim oferă soluții de tratament pentru zonele:  cardiovascular, neurologie, respirator, diabet, HIV și OTC-uri. Cu aproape 80 de angajați în România, Boehringer Ingelheim a înregistrat în 2013 vânzări în valoare de aproximativ 36,5 milioane de euro. Cheltuielile pentru cercetare și dezvoltare în segmentul de activitate al medicamentelor cu prescripție medicală corespund unui procent de 19,5% din vânzările nete ale Grupului Boehringer Ingelheim la nivel global.

About Author

Raluca Bajenaru

Leave A Reply