Asociaţia Pacienţilor cu Afecţiuni Autoimune, în finala IPRA Golden World Awards

0

Proiectele „Închisoarea” și „Fii model pentru viața ta” ale Asociației Pacienților cu Afecțiuni Autoimune (APAA) au ajuns în finala competiției de relaţii publice IPRA Golden World Awards 2014, la categoria Healthcare communication. Cele două inițiative au fost concepute şi implementate în 2013 de către divizia de Healthcare Communications a IMAGE PR.

,,Închisoarea” este o campanie de conştientizare pentru a marca Ziua Internaţională a Bolilor Inflamatorii Intestinale (BII) în România. Conceptul creativ face trimitere la o realitate cu care se confruntă pacienţii cu BII, care îşi petrec foarte mult timp închişi în casă, unde se simt ca într-o celulă de închisoare. Campania a mai primit o recunoaștere anul acesta prin nominalizarea la SABRE Awards, competiție organizată de The Holmes Group.

Nominalizat la aceeași categorie, „Fii model pentru viața ta” este un proiect de conştientizare referitor la impactul social și profesional al psoriazisului asupra pacienților. Campania a culminat cu organizarea unei prezentări de modă unde modelele au fost paciente cu psoriazis care au transmis un mesaj puternic de Ziua Internațională a Psoriazisului: Psoriazisul nu este contagios!

Jurizarea aplicațiilor finaliste va avea loc la sfârșitul lunii iunie. IPRA Golden Awards este una dintre cele mai importante competiţii de PR la nivel mondial, care recunoaște excelența în campaniile de Relații Publice și care anul acesta a ajuns la cea de-a 22-a ediţie.

About Author

Raluca Bajenaru

Comments are closed.