Concurs de proiecte cu impact social, premiat de Boehringer Ingelheim și partenerii sai

0

 

  Boehringer Ingelheim, alaturi de partenerii sai – Ashoka, Fundația Zermatt Summit, Fundația Guile și compania de curierat DPD, premiaza parteneriate intre ONG-uri, instituții publice și companii din Europa, in cadrul competiției „Parteneriat Social & Business: colaborare pentru impact”. Pentru a intra in concuars, proiectele trebuie sa implice cel puțin o organizație sociala și o companie. Vor fi premiate proiectele care vizeaza dezvoltarea de produse și servicii inovatoare ce raspund diferitelor nevoi sociale, proiecte care au impact asupra vieții persoanelor cu mobilitate limitata (batrani, persoane cu dizabilitati sau aflate in zone cu acces dificil), proiecte care au in vedere dezvoltarea și implementarea unor lanțuri de aprovizionare eficiente, durabile și complete, inițiative care contribuie la crearea de noi locuri de munca, includere sociala și dezvoltarea abilitatilor, dar și alte proiecte care nu se regasesc in categoriile de mai sus, dar au un impact social important.  

  In cadrul competiției, vor fi acordate un premiu mare de 20.000 de euro și doua premii secundare de 10.000 de euro fiecare. In plus, premiul pentru categoria Inovație  va fi oferit de compania DPD și va consta in asigurarea de consultanta gratuita pentru implementarea proiectului pana la finalul anului 2014. De asemenea, alte premii speciale vor fi acordate proiectelor ce surprind prin impact, leadership, pionierat ori alte aspecte ce au in vedere conceptul de parteneriat. 

  Aplicațiile vor putea fi inscrise online pe platforma http://www.changemakers.com/co-creation pana la data de 10 aprilie 2014. Finaliștii vor fi anunțați in luna mai a.c., iar jurizarea care va decide castigatorul va avea loc in cadrul Zermatt Summit, in perioada 25-27 iunie 2014, unde sunt așteptați atat castigatorii, cat și finaliștii. 

About Author

Raluca Bajenaru

Comments are closed.