Dona investește 15 milioane de euro în rebranding

0

Pe parcursul următorilor patru-cinci ani, rețeaua de farmacii Dona va investi 15 milioane de euro într-un proces de reamenajare a unităților. Prima farmacie cu un design nou este Dona Liviu Rebreanu din București, investiția ridicându-se la 50.000 de euro, iar până la finalul anului peste 50 de farmacii vor avea o nouă imagine. Noul slogan DONA este: „o farmacie cum toate ar trebui să fie”.

„Pacienţii noştri au răspuns foarte bine la mesajele noii campanii. După o lună şi jumătate de promovare intensă, traficul în farmacii este situat pe un trend ascendent, la fel şi numărul de pacienţi şi cel de reţete eliberate”, a spus Ovidiu Wencz Director General Dona.

Noul design al farmaciei Dona Liviu Rebreanu a avut în vedere îmbunătăţirea experienţei consumatorilor în farmacia Dona, dar şi sporirea gradului de confort al farmaciştilor. Au fost optimizate spaţiile de expunere, au fost regândite punctele de interacţiune cu pacienţii, astfel încât să faciliteze o comunicare cât mai eficientă, s-au îmbunătăţit soluţiile de iluminare. Nu în ultimul rând, reamenajarea a urmărit principii “eco” din punct de vedere al consumului de resurse în farmacie.

„Românii îşi doresc de la o farmacie o ofertă extinsă de produse, avantajul proximităţii, farmacişti profesionişti care să le ofere sfaturile necesare şi preţuri bune”, a explicat Radu Dumitrescu, Director de Marketing Dona.

Rețeaua Dona își propune atingerea unui număr de 300 de farmacii până la finalul anului 2016. Lanţul de farmacii se situează în top 3 cele mai mari reţele de farmacii din România.

About Author

Raluca Bajenaru

Comments are closed.