Rețeaua de farmacii DONA a făcut public primul său raport de responsabilitate socială, referitor la anul 2016, acesta fiind, totodată, și primul din retailul farmaceutic autohton, realizat în conformitate cu standardele de raportare GRI – G4 (Global Initiative Report), se arată într-un comunicat de presă. Raportul cuprinde informații legate de performanța financiară și impactul în mediul de business și economic, implicarea socială și responsabilitatea față de angajați și pacienți.
Conform raportului, în ultimii trei ani, compania a investit 1 milion de lei în programe de training pentru angajați, alocând fonduri importante pentru formarea tinerilor absolvenți din domeniul farmaceutic. Anul trecut, rețeaua DONA avea 2.313 angajați, dintre care 1.050, absolvenți de studii superioare. În prezent, DONA are aproximativ 2.500 de angajați. De asemenea, în 2016, compania a implementat un sistem centralizat de realizare a comenzilor în farmaciile proprii pentru a optimiza experiența pacienților.
În ceea ce privește pacienții, în 2016 peste 2.000 și-au monitorizat densitatea osoasă în farmaciile DONA, mai mult de 3.000 de pacienți au beneficiat de măsurarea gratuită a tensiunii arteriale, circa 6.000 de produse sănătoase au fost distribuite în cadrul campaniei „Coșul cu produse pentru diabet”, aproximativ 23.000 de pacienți au beneficiat de testări ale glicemiei și 1,2 milioane de reviste DONA Info au fost distribuite gratuit.
Rețeaua DONA reunește peste 300 de farmacii deținute de 9 companii antreprenoriale cu capital privat românesc, a căror cifră de afaceri a fost de 966 milioane lei la finele lui 2016.