GSK, schimbări în activităţile de vânzări şi marketing

0

Compania farmaceutică GlaxoSmithKline a renunţat la targeturile individuale de vânzări la începutul anului 2013 în România, iar din 2014 anunţă că va începe un proiect prin care vor fi stopate plăţile către profesioniştii din domeniul sănătăţii pentru angajamentele acestora ca vorbitori şi pentru participarea la conferinţe şi congrese medicale.

Pentru angajaţii din vânzări se va aplica un nou sistem de recompensare, în cadrul căruia aceştia vor fi plătiţi în funcţie de cunoştintele lor specializate, de calitatea serviciilor pe care le livrează cu scopul de a îmbunătăţi calitatea îngrijirii pacienţilor, precum şi în funcţie de performanţa companiei.

Compania intenţionează să demareze, la nivel global, un proces consultativ cu scopul de a stopa plăţile către profesioniştii din domeniul sănătăţii pentru angajamentele ca vorbitori şi pentru participarea acestora la conferinţe şi congrese medicale, iar în România acest proces va începe din 2014, se arată într-un comunicat de presă al GSK.

În acelaşi timp, compania va creşte focusul pe dezvoltarea canalelor sale alternative de comunicare (tehnologie de ultimă generaţie), alături de cele tradiţionale, pentru a permite livrarea de mesaje adecvate despre produse şi pentru a susţine educaţia medicală pentru profesioniştii din domeniu.

About Author

Delia Budurca

Comments are closed.