Help Net a lansat modulul Prim Ajutor în aplicaţia sa pentru mobil Help Net; acesta conține informaţii de prim-ajutor furnizate de Crucea Roşie Română. De asemenea, pentru a susţine iniţiativele Crucii Roşii Române, în 40 de farmacii Help Net din Bucureşti s-au instalat urne de donaţii pentru strângerea de fonduri. Ambele inițiative fac parte dintr-un proiect de educare pentru acordarea primului ajutor și prevenirea dezastrelor naturale, derulat de Help Net alături de Societatea Națională de Cruce Roșie din România.
Crucea Roşie Română a demarat un proiect de educare şi informare pentru prevenirea efectelor cutremurelor, proiect în care Help Net se implică prin distribuirea de flyere informative. În toate farmaciile Help Net din ţară au fost distribuite materiale cu informaţii esenţiale care vizează atât prevenirea dezastrelor, cât şi intervenţia şi acordarea primului ajutor.
“Crucea Roşie Română este, prin excelenţă, Primul Ajutor în caz de intervenţie la dezastre sau urgenţe pre-medicale. Informarea corectă şi avizată a populaţiei reprezintă o prioritate a noastră, prin care dorim să minimizăm efectele negative ale oricărui tip de dezastru. A şti ce să faci, dar mai ales ce să nu faci în situaţii limită reprezintă de multe ori salvarea unei vieţi!”, a spus Mihaela Geoană, Preşedinte Crucea Roşie Română.
Help Net şi Crucea Roşie au în vedere susţinerea acestui parteneriat pe termen lung, adresându-se unui număr de 500.000 persoane la nivel naţional.