Compania Bayer are un nou director general pentru România, în persoana lui Renato Keller, care coordonează și activitatea companiei în Bulgaria și Moldova. Renato Keller este elvețian, și a ocupat din 2006 până în prezent diferite poziții în cadrul Bayer Bulgaria, și anterior în Pakistan. “Compania Bayer investește annual 3 miliarde de euro pentru cercetare, dublul mediei investițiilor care reprezintă standardul în industrie, respectiv 2 – 3%”, a punctat Keller.
Ana Aleksandrova, șefa diviziei de consumer care, a prezentat cele mai puternice branduri ale companiei, aspirina, bephanten, supradyn și canesten, subliind că anul trecut compania a înregistrat o creștere de peste 10% și și-a îmbunătățit acuratețea prognozelor.
Oficialii Bayer au subliniat potențialul imens pe care îl are agricultura românească, cu 10 milioane de hectare, în condițiile în care investițiile în acest domeniu vor crește.
Compania deține locul cinci ca vânzări pentru divizia de medicamente fără prescripție, după GSK și Benkiser, conform Cegedim.