Furnizorul de servicii medicale MEDAS, unul dintre jucătorii importanţi de pe piața de servicii medicale private, a iniţiat o campanie de rebranding în care a investit 450.000 de euro, noul slogan al firmei fiind “Sănătatea așa cum trebuie să fie”.
“Activitatea noastră a fost ghidată încă de la început de anumite valori care exprimă esența companiei, însă nu erau până acum cristalizate într-un mesaj clar şi de impact. Este posibil să ai acces la investigații de ultimă generație și medici recunoscuți, având totodată parte de transparență și prețuri decente. Aceasta este promisiunea Medas: democratizarea accesului la servicii medicale de calitate”, a declarat dr. Simona Ateia, director general. Compania va folosi și o nouă siglă, pentru o identificare clară a domeniului de activitate si a zonei de expertiză.
Compania estimează o cifră de afaceri de 28 de milioane lei pentru anul în curs, reprezentând un avans de 20% al cifrei de afaceri. “Strategia noastră pentru următoarea perioadă va viza creșterea numărului de pacienți, prin intermediul unor investiții importante, prima dintre ele fiind construirea unui spital pentru tratamentul chirurgical al afectiunior urogenitale, în valoare de 3 milioane de euro, pe care îl vom deschide la începutul anului viitor” a adăugat Simona Ateia. De asemenea, va deschide noi puncte de lucru în țară și în Bucureşti, care se vor adăuga celor şase clinici şi şase laboratoare pe care le deţine în momentul de faţă. Recent, compania a deschis clinica Medas Feminis, specializată în medicină materno-fetală. Deţine şi un Centru de Excelenţă în Urologie pentru depistarea cancerului de prostată.