În medie, românii folosesc aceeaşi periuţă de dinţi timp de doi ani, arată datele date publicităţii în cursul Lunii Sănătăţii Orale, organizate în parteneriat cu medicii dentişti de compania Colgate şi care s-a desfăşurat în acest an sub sloganul “Împreună pentru zâmbete sănătoase!”.
Compania transformă 1% din vânzările realizate în cursul lunii martie în seturi de îngrijire orală pentru copiii din clasele primare, la nivel naţional. În lunile aprilie şi mai, copiii din şcolile care au răspuns invitaţiei adresate de companie vor primi un kit de produse care să îi ajute să deprindă obiceiuri sănătoase de îngrijire orală.
Statisticile realizate de companie şi reamintite cu acest prilej arată că doar 26% dintre români merg la medic cel puţin de două ori pe an, 58% merg la medic mai puţin de o dată pe an, iar 30% dintre aceştia se duc la stomatolog doar atunci când au o problemă.
În 2013, românii au utilizat în medie un tub de pastă de dinţi de persoană. Populaţia din mediul rural consumă un tub de pastă de dinţi o dată la trei ani, iar cea din mediul urban un tub şi jumătate de pastă pe an.