Compania Sanofi-Aventis a lansat Ibalgin Rapid, conținând ibuprofen, propunându-și, pe o piață a analgezicelor în creștere cu 25%, să ajungă la 100.000 de unități vândute. În cadrul pieţei de analgezice, produsele pe bază de ibuprofen au obţinut în primul trimestru o creştere a vânzărilor de 25% faţă de anul trecut (11,9 mil. lei și 1,6 mil. unităţi vândute), la o cotă de piaţă de 33%. Prin achiziția Zentiva, Sanofi-Aventis a devenit liderul pieţei locale de OTC-uri (medicamente fără prescripţie medicală) atât în valoare, cât şi în volum, şi numărul unu pe segmentul de analgezice comprimate. În cadrul portofoliului de analgezice, Ibalgin este analgezicul cu cea mai spectaculoasă evoluţie în aprecierea consumatorilor, tradusă prin creşterea vânzărilor cu peste 70% faţă de anul trecut. Cea mai frecventă formă de durere este cea de cap, care afectează, conform unui studiu realizat de Stem–Mark, 83% dintre români. (D.B.) <<<