Anti-diabeticele au înregistrat o creştere foarte puternică a vânzărilor la nivelul grupului Sanofi, de 16,7%, ajungând la suma de 5.782 milioane € în cursul anului 2012, Pe ultimul trimestru al anului, anti-diabeticele au crescut la cu 20,9%, acesta fiind al optulea trimestru consecutiv de creştere cu două cifre a vânzărilor, se arată într-un comunicat de presă al grupului.
„ Anul 2012 a fost un punct de cotitură pentru Sanofi, odată cu pierderea exclusivităţii în SUA pentru mai multe medicamente de tradiţie importante. În ciuda efectului pe care pierderea patentelor l-a generat, Sanofi a reuşit să îşi crească vânzările şi să diminueze impactul asupra Profitului pe acţiune1. În acelaşi timp, Sanofi a obţinut nouă aprobări oficiale semnificative şi a depus şase dosare noi la agenţiile de reglementare. Deşi rezultatele financiare din prima jumătate vor suferi un efect rezidual în urma expirării patentelor, ne aşteptăm la o reluare a creşterii în a doua jumătate a anului 2013. Aceasta va fi generată în principal de performanţa puternică şi constantă obţinută de pe platformele noastre de creştere care reprezintă la momentul actual peste 70% din vânzările noastre şi care s-a ridicat la aproape 10% în 2012. Suntem pe calea cea bună în demersul nostru de îndeplinire a obiectivelor de dezvoltare durabilă, fixate pentru intervalul 2012-2015”, a comentat Christopher A. Viehbacher, CEO-ul Sanofi.
Totalul vânzărilor grupului Sanofi a crescut cu 0,5%, la 34.947 milioane €, la nivelul anului trecut, pierderea în ceea ce priveşte vânzările nete pe fondul competiţiei din segmentul genericelor ridicându-se la 1.345 milioane €, potrivit unui comunicat de presă al grupului. Platformele de creştere au înregistrat vânzări de 23.548 milioane €, reprezentând o creştere de 9,9% şi constituind 70,4% din totalul vânzărilor pe ultimul trimestru al 2012.